10 συμβουλές για να αυξήσετε το Conversion Rate του e-shop σας

10 συμβουλές για να αυξήσετε το Conversion Rate του e-shop σας

Τι είναι το conversion rate  και γιατί μας ενδιαφέρει

Με ποιους τρόπους μπορεί να επηρεαστεί το conversion rate;
Οι λόγοι είναι πολλοί και η παρουσίαση τους θα πραγματοποιηθεί σε ένα ξεχωριστό άρθρο. Επιγραμματικά μερικά θέματα που σχετίζονται με το Conversion rate είναι:

  • Προϊοντική κατηγορία
  • Το Design του e-shop
  • Στόχευση διαφημίσεων
  • Ανταγωνισμός
  • Τιμές προϊόντων
  • Κριτικές
  • Αναγνωρισιμότητα επιχείρησης

Τι είναι η product page και ποιός ο ρόλος της;

Η product page είναι η σελίδα που καθορίζει αν οι υποψήφιοι πελάτες θα αγοράσουντελικά από εσάς ή αν απλά θα εγκαταλείψουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Δυστυχώς οι product pages είναι ένα κομμάτι του πωλησιακού funnel, που συχνά παραμελείται.

Οι product pages εξυπηρετούν πολλούς διαφορετικούς σκοπούς:

  • Ενημερώνουν τους υποψήφιους πελάτες για τα προϊόντα σας
  • Eξηγούν ποιες ανάγκες καλύπτουν ή ποια προβλήματα λύνουν
  • Περιλαμβάνουν όλες τις απαραίτητες πληρορίες που χρειάζεται ο χρήστης για να προβεί σε μια αγορά

Τα 10 μυστικά μιας high converting product page

1.      Breadcrumbs

Αν το site σας περιλαμβάνει διάφορες υποσελίδες, χρησιμοποιώντας τα λεγόμενα breadcrumbs, μπορείτε να δείξετε ευδιάκριτα στον χρήστη ακριβώς το σημείο του site στο οποίο βρίσκεται.

Τα breadcrumbs με απλά λόγια, δείχνουν τη ‘διαδρομή’ που έχει ακολουθήσει ένας χρήστης, μέχρι να φτάσει στην σελίδα που βλέπει μπροστά του

2.      Τίτλος του προϊόντος

Τώρα μπορεί να σκέφτεστε πως η ονομασία των προϊόντων σας δε θα επηρεάσει το ποσοστό μετατροπής. Παρόλα αυτά, ένας θελκτικός τίτλος είναι σίγουρο πως θα τραβήξει την  προσοχή του χρήστη. Επίσης,  ένας πιο εκλεπτυσμένος τίτλος, έχει τη δύναμη να ενισχύσει την αξία των ίδιων των προϊόντων σας.

 

3.      Φωτογραφίες

Οι ευδιάκριτεςκαθαρές και λεπτομερείς φωτογραφίες είναι απαραίτητες, για οποιαδήποτε product page.Οι χρήστες πρέπει να είναι σε θέση να βλέπουν ακριβώς τι αγοράζουν όσο πιο ολοκληρωμένα και συνολικά γίνεται.

Οι φωτογραφίες των προϊόντων σας πρέπει να έχουν καθαρή και υψηλή ανάλυση, να φορτώνουν γρήγορα και να έχουν την επιλογή της μεγέθυνσης, για να μπορεί ο χρήστης να ζουμάρει και να παρατηρήσει τις λεπτομέρειες.

Όσες περισσότερες εικόνες έχετε, τόσο το καλύτερο. Φροντίστε λοιπόν να παρουσιάσετε το προϊόν σας από διαφορετικές γωνίες.

 

3.      Βίντεο

Η χρήση βίντεο είναι ένας πανίσχυρος τρόπος για να πείσετε τους υποψήφιους πελάτες σας να αγοράσουν. Αναρωτιέστε γιατί; Πολύ απλά γιατί με το βίντεο, ο χρήστης νιώθει σαν να ψωνίζει επιτόπου σε ένα φυσικό κατάστημα.

 

5.      Περιγραφή του προιόντος (product description)

Αν αναρωτιέστε τι περιλαμβάνει μια καλή περιγραφή προϊόντος, τότε η απάντηση είναι απλή. Οι καλύτερες περιγραφές προϊόντων, είναι αυτές που βοηθούν τον υποψήφιο πελάτη να φανταστεί ότι η ζωή του γίνεται καλύτερη με το προϊόν σας.

Όσο πιο περιγραφική μπορείτε να κάνετε μια περιγραφή, τόσο το καλύτερο. Φροντίστε να περιγράψετε τόσο τα χαρακτηριστικά, όσο και τα πλεονεκτήματα των προϊόντων σας και πως θα βελτιώσουν τη ζωή του χρήστη ή θα του δώσουν λύση στο πρόβλημά του.

Επίσης, είναι σημαντικό να αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε έτοιμες περιγραφές από τις κατασκευαστικές εταιρείες (copy/paste). Σκοπός είναι να δημιουργήσετε μοναδικές και  πρωτότυπες περιγραφές για τα προϊόντα σας, έτσι ώστε να πείσετε τους χρήστες και παράλληλα να βελτιώσετε τις κατατάξεις σας στα οργανικά αποτελέσματα.

 

6.      Λεπτομέρειες του προϊόντος

Εκτός από την περιγραφή του προϊόντος, ποιες άλλες λεπτομέρειεςπροδιαγραφέςδιαστάσειςυλικά κ.λπ. μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, για να περιγράψετε το προϊόντα σας;

Αν για παράδειγμα έχετε ένα eshop με ρούχα, τότε τα μεγέθη, οι επιλογές χρωμάτων, τα υφάσματα και οι οδηγίες πλυσίματος, είναι μερικές επιπλέον πληροφορίες που ενδιαφέρουν τους υποψήφιους πελάτες σας.

7.      Call to Action (CTA)

Το Call to Action δεν είναι τίποτα άλλο από την προτροπή σας προς τον χρήστη, να προβεί σε μια επιθυμητή ενέργεια. Εάν το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι» ή «Αγοράστε τώρα» δεν ξεχωρίζει, οι χρήστες ίσως να μην κάνουν κλικ.

Έχουν πραγματοποιηθεί δεκάδες tests, τα οποία έχουν δείξει πως μια αλλαγή στο κείμενο (πχ: Αγοράστε τώρα), στο χρώμα ή στο μέγεθος ενός κουμπιού, είναι δυνατόν να επηρεάσει το Conversion rate (ποσοστό πώλησης).

 

8.      Επείγουσα ανάγκη (Urgency) και Διαθεσιμότητα (Availability)

Εάν οι χρήστες διστάζουν να αγοράσουν, το πιο πιθανό είναι πως θα εγκαταλείψουν και τη σελίδα του προϊόντος σας. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αποφύγετε κάτι τέτοιο, είναι να δημιουργήσετε την εντύπωση μιας επείγουσας ανάγκης στη σελίδα σας. Έτσι είναι σαν να τους λέτε πως αν δεν βιαστούν, μπορεί να μην προλάβουν να αγοράσουν.

2 ιδιαίτερα αποτελεσματικοί τρόποι για να προσθέσετε επείγοντα χαρακτήρα στις σελίδες προϊόντων σας είναι ο περιορισμός του χρόνου ή της ποσότητας.

 

9.      Κριτικές και αξιολογήσεις

Οι καταναλωτές στην σημερινή εποχή, εμπιστεύονται πολύ ο ένας την γνώμη του άλλου. Για την ακρίβεια, το 85% των καταναλωτών, εμπιστεύονται τις online κριτικές όσο εμπιστεύονται τις προσωπικές συστάσεις.

 

10.      Προβάλλετε την προσφορά και τα USPs σας στο κατάλληλο σημείο

Προσφέρετε extra εκπτώσεις για την αγορά 2 προϊόντων ή για συγκεκριμένο ποσό; Διαθέτετε δωρεάν μεταφορικά;  Παραδίδετε την παραγγελία σας άμεσα; Τέλεια! Τα παραπάνω καθώς και άλλα πλεονεκτήματα που διαθέτετε, είναι πολύ σημαντικά και μπορούν να σας βοηθήσουν στις πωλήσεις. Ακριβώς την στιγμή που ο υποψήφιος πελάτης σας βρίσκεται σε κάποιο συγκεκριμένοπροϊόν, δώστε του έναν ακόμα λόγο να ολοκληρώσει την αγορά.

Comments are disabled.