Search Engine Marketing (SEM)

Τί είναι το Search Engine Marketing (SEM) ;

 

Ο στόχος του Search Engine Marketing είναι να πετύχει την υψηλότερη δυνατή ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης, για αναζητήσεις που έχουν σχέση με την επιχείρησή σας, το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάτε. Με άλλα λόγια το SEM χρειάζεται για να φέρει traffic στο blog, site ή e-shop σας.

Όλες οι ιστοσελίδες, ανεξαρτήτως περιεχομένου, έχουν συνήθως ως κύριο στόχο τους το περιεχόμενο αυτό να γίνει γνωστό και προσβάσιμο σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μερίδα χρηστών του διαδικτύου. Εκτός από το μάρκετινγκ περιεχομένου ή content marketing.

Δεν φθάνει λοιπόν μόνο το ποιοτικό περιεχόμενο ή το εκπληκτικό web design για να μπορέσει το site σας να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό.

Η χαμηλή επισκεψιμότητα αν δεν βγαίνει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης είναι ένα πρόβλημα στο αν το site σας τα καταφέρει να βγάλει λεφτά από το ίντερνετ ή όχι.

Το Search Engine Marketing σε αριθμούς

 

  • 43% των επισκεπτών ενός site έρχονται από τις μηχανές αναζήτησης
  • 45% όσων εκτελούν αναζητήσεις δεν κοιτούν τίποτε πέρα από την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων
  • Ο μέσο μεγάλος διαφημιζόμενος στις ΗΠΑ αγοράζει 17,000 keywords έναντι 3 – 4 χιλιάδων στην Ευρώπη. Γι’ αυτό και το Google αποκτά το 40% του εισοδήματός τους εκτός ΗΠΑ παρά το γεγονός ότι το 72% των αναζητήσεων γίνονται εκτός ΗΠΑ.
  • Tο keyword advertising εκτελείται από εξειδικευμένες εταιρείες, ενώ στην Ευρώπη από τις διαφημιστικές εταιρείες (στην Αγγλία το 70%).
  • Η γενική εκτίμηση για την απόδοση του SEM είναι πως 1€ διαφήμιση αποδίδει συνήθως 10 – 20€ σε επιπρόσθετο τζίρο. Αυτό δεν είναι σίγουρο 100%, γιατί ο ανταγωνισμός ρίχνει τα νούμερα.
  • Επειδή η αγορά είναι πολύ ρευστή για κάθε διαφημιστική εκστρατεία γίνονται δοκιμές σε όλες τις μηχανές αναζήτησης με όλα τα keywords και επιλέγονται οι πιο αποδοτικές καμπάνιες.
  • Η αξιολόγηση κάθε καμπάνιας γίνεται μετά από 2 – 10 clicks, ενώ ως πιο σημαντική από τις λέξεις αναζήτησης του χρήστη θεωρείται η τελευταία.
  • Το google κερδίζει το 25% των εσόδων του από Adsense. Ένας καλός χρήστης SEM δεν αφιερώνει σε αυτό πάνω από το 7% του προϋπολογισμού του, καθώς το conversion είναι 25-30% ακριβότερο απ’ ό,τι από Adwords.
  • Όσο κι αν φαίνεται περίεργο τα αποτελέσματα αναζήτησης που βρίσκονται στις θέσεις 4-10 επιτυγχάνουν καλύτερο CTR απ’ όσο τα πρώτα 4.
  • Για όσα keywords αποτύχουμε με το SEO καταφεύγουμε στην αγορά τους (SEM). Η γενική εκτίμηση είναι ότι το SEO αποδίδει περισσότερο αλλά αποτελεί πιο μακροπρόθεσμη επένδυση. Πάντως το 75-90% των χρηστών δεν καταλαβαίνουν τη διαφορά ανάμεσα σε organic results και paid results.

Συγκεκριμένα προσφέρουμε τις εξής υπηρεσίες:

 

  • Αξιολόγηση της ζήτησης – αναζήτησης για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
  • Καθορισμός προτεραιοτήτων για την διαχείριση του προϋπολογισμού σας.
  • Διαμόρφωση προτύπων καταναλωτών (buyer persona) στηριγμένο στο τρόπο που αναζητά και τα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιεί ο εν δυνάμει ιδανικός πελάτης σας.
  • Ολοκληρωμένο Keywords Research για προσέγγιση των δυνητικών σας πελατών μέσω των αναζητήσεων τους και της ψηφιακής τους συμπεριφοράς.
  • Διαχείριση – βελτιστοποίηση του ψηφιακού σας αποτυπώματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις metasearch μηχανές επικεντρωμένη στις διάφορες καθοριστικές στιγμές που επηρεάζουν τις καταναλωτικές αποφάσεις (micromoments).
  • Συμβουλές για την δημιουργία – διαχείριση και διαμοιρασμό περιεχομένου (Content Generation – Delivery).
  • Υψηλότερες κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης για τις λέξεις κλειδιά που έχουν αξία για την επιχείρηση – δραστηριότητα σας.
  • Αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας (επισκεψιμότητας που οφείλετε στις μηχανές αναζήτησης για τις μη πληρωμένες κατατάξεις).
  • Βελτιστοποίηση των πληρωμένων καμπανιών τόσο στις μηχανές αναζήτησης όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Αύξηση των μετατροπών. Επισκέψεων που μετατρέπονται σε ωφέλιμες ενέργειες για την επιχείρηση – δραστηριότητα σας όπως online – offline αγορές, εγγραφές σε λίστες αλληλογραφίας, συνδρομές, αλληλεπιδράσεις με social media.
  • Βελτιστοποίηση της επένδυσης σας (ROI) βάση του προβλεπόμενου προϋπολογισμού.