1. Βεβαιωθείτε ότι η πλοήγηση στον ιστότοπό σας είναι φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης

Η χρήση του Flash για πλοήγηση στην ιστοσελίδα σας μπορεί να σας δημιουργήσει πρόβλημα εάν δεν γνωρίζετε πώς ακριβώς να την κάνετε φιλική προς χρήστη και τον ιστό.Οι μηχανές αναζήτησης δυσκολεύονται να ψάξουν μια ιστοσελίδα που χρησιμοποιεί τον Flash.

Το CSS και το διακριτικό JavaScript μπορούν να παρέχουν σχεδόν όλα τα φανταχτερά εφέ που αναζητάτε χωρίς να θυσιάσετε τις κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης.

2. Τοποθετήστε τα Scripts εκτός του HTML αρχείου

Όταν κωδικοποιείτε τον ιστότοπό σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε εκχωρήσει το JavaScript και το CSS.

Οι μηχανές αναζήτησης προβάλλουν έναν ιστότοπο μέσω του περιεχομένου του εγγράφου HTML. Το JavaScript και το CSS, αν δεν είναι εξωτερικά, μπορούν να προσθέσουν αρκετές επιπλέον γραμμές κώδικα στα έγγραφά σας HTML, οι οποίες στις περισσότερες περιπτώσεις θα είναι μπροστά από το πραγματικό περιεχόμενο και ενδέχεται να κάνουν πιο αργή την ανζήτησή τους. Οι μηχανές αναζήτησης θέλουν να φτάσουν στο περιεχόμενο ενός ιστοτόπου το συντομότερο δυνατό.

3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο που μπορούν να διαβάσουν οι μηχανές αναζήτησης

Το περιεχόμενο είναι η δύναμη της ζωής μιας ιστοσελίδας και είναι αυτό που τροφοδοτούν τις μηχανές αναζήτησης. Όταν σχεδιάζετε έναν ιστότοπο, βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε υπόψη την καλή δομή του περιεχομένου (επικεφαλίδες, παραγράφους και συνδέσμους).

Οι σελίδες με πολύ μικρό περιεχόμενο τείνουν να μην εμφανίζονται στις πρώτες σελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης και στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτό μπορεί να αποφευχθεί αν υπάρχει σωστός προγραμματισμός στα στάδια του σχεδιασμού. Για παράδειγμα, μην χρησιμοποιείτε εικόνες για κείμενο εκτός εάν χρησιμοποιείτε τεχνική αντικατάστασης κειμένου με φόντο CSS.

4. Σχεδιάστε τις διευθύνσεις URL για φιλικότητα προς αναζήτηση

Οι φιλικές προς την αναζήτηση διευθύνσεις URL δεν είναι διευθύνσεις URL που είναι δύσκολο να ανιχνευθούν, όπως οι query ερωτήσεις. Οι καλύτερες διευθύνσεις URL περιέχουν λέξεις-κλειδιά που βοηθούν στην περιγραφή του περιεχομένου της σελίδας. Να είστε προσεκτικοί σε μερικά CMS που χρησιμοποιούν αυτόματα δημιουργούμενους αριθμούς και ειδικό κωδικό για τις διευθύνσεις URL σελίδας. Τα καλά συστήματα διαχείρισης περιεχομένου θα σας δώσουν τη δυνατότητα να προσαρμόσετε και να «εμπλουτίσετε» τις διευθύνσεις URL του ιστοτόπου σας.

5. Αποκλείστε σελίδες που δεν θέλετε να αναζητούν οι μηχανές αναζήτησης

Θα μπορούσαν να υπάρχουν σελίδες στον ιστότοπό σας που δεν θέλετε οι μηχανές αναζήτησης να αναζητούν. Αυτές οι σελίδες θα μπορούσαν να είναι σελίδες που δεν προσθέτουν αξία στο περιεχόμενό σας, όπως σελίδες του σέρβερ. Αυτές οι ιστοσελίδες θα μπορούσαν ακόμη και να είναι σελίδες που χρησιμοποιείτε για να δοκιμάσετε τα σχέδιά σας καθώς δημιουργείτε τη νέα ιστοσελίδα.

Μην εκθέτετε αυτές τις ιστοσελίδες σε μηχανές αναζήτησης. Μπορεί να αντιμετωπίσετε προβλήματα ίδιου περιεχομένου με μηχανές αναζήτησης.Επίσης μην αραιώνετε την πυκνότητα του πραγματικού σας περιεχομένου γιατί μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στις θέσεις αναζήτησης του ιστότοπού σας.

Ο καλύτερος τρόπος για να αποτρέψετε την αναζήτηση ορισμένων ιστοσελίδων από τις  μηχανές αναζήτησης είναι να χρησιμοποιήσετε ένα αρχείο robots.txt, ένα από τα πέντε αρχεία ιστού που θα βελτιώσουν τον ιστότοπό σας.

Εάν έχετε μια ενότητα του ιστότοπού σας που χρησιμοποιείται ως περιβάλλον δοκιμών, κάντε την προστασία με κωδικό πρόσβασης ή, ακόμα καλύτερα, χρησιμοποιήστε ένα τοπικό περιβάλλον ανάπτυξης ιστού, όπως το XAMPP ή το WampServer.

6. Μην παραμελείτε  τα χαρακτηριστικά Alt Image

 

Βεβαιωθείτε ότι όλες οι ιδιότητες της εικόνας alt είναι περιγραφικές. Όλες οι εικόνες χρειάζονται χαρακτηριστικά για να είναι 100% συμβατά με το W3C, αλλά πολλά συμμορφώνονται με αυτήν την απαίτηση προσθέτοντας μόνο οποιοδήποτε κείμενο.

Οι μηχανές αναζήτησης θα διαβάσουν τις ιδιότητες των εικόνων και θα μπορούν να τις λάβουν υπόψη κατά τον προσδιορισμό της συνάφειας της σελίδας με τις λέξεις-κλειδιά που αναζητούν οι ερευνητές. Χρησιμοποιείται πιθανώς και στην ταξινόμηση μηχανών αναζήτησης με βάση την εικόνα, όπως το Google Images.

Ανεξάρτητα από το  SEO, οι ιδιότητες image alt βοηθούν τους χρήστες που δεν μπορούν να δουν εικόνες.

7. Ενημερώστε τις σελίδες με φρέσκο περιεχόμενο

 

Εάν ο ιστότοπός σας έχει ένα ιστολόγιο, ίσως θελήσετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο λήψης ορισμένων αποσπασμάτων από τις τελευταίες δημοσιεύσεις που θα τοποθετηθούν σε όλες τις ιστοσελίδες σας. Οι μηχανές αναζήτησης αγαπούν να βλέπουν το περιεχόμενο των ιστοσελίδων να αλλάζουν από καιρό σε καιρό, καθώς δείχνει ότι ο ιστότοπος είναι ακόμα ζωντανός.

Με την αλλαγή του περιεχομένου, έρχεται μεγαλύτερη συχνότητα αναζήτησης από τις μηχανές αναζήτησης.

Δεν θέλετε να εμφανίσετε πλήρεις αναρτήσεις, διότι αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει ζητήματα περιεχομένου.

8. Χρησιμοποιήστε μοναδικά δεδομένα Meta Data

 

Οι τίτλοι σελίδας, οι περιγραφές και οι λέξεις-κλειδιά πρέπει να είναι διαφορετικοί. Πολλές φορές, οι σχεδιαστές ιστοσελίδων θα δημιουργήσουν ένα πρότυπο για έναν ιστότοπο και θα ξεχάσουν να αλλάξουν τα δεδομένα και αυτό που συμβαίνει είναι ότι σε πολλές σελίδες θα χρησιμοποιηθούν οι αρχικές πληροφορίες για την κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Κάθε σελίδα πρέπει να έχει το δικό της σύνολο δεδομένων. είναι μόνο ένα από τα πράγματα που βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα πώς κατασκευάζεται η δομή του ιστότοπου.

9. Χρησιμοποιήστε τις επικεφαλίδες σωστά

 

Χρησιμοποιήστε τις επικεφαλίδες στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Παρέχουν στις μηχανές αναζήτησης πληροφορίες σχετικά με τη δομή του εγγράφου HTML και συχνά προσθέτουν υψηλότερη αξία σε αυτές τις ετικέτες σε σχέση με το άλλο κείμενο στην ιστοσελίδα (εκτός ίσως από υπερσυνδέσμους).

Χρησιμοποιήστε το < h1>  για το κύριο θέμα της σελίδας. Χρησιμοποιήστε σωστά με την σειρά τις επικεφαλίδες από < h2> μέχρι < h6> για να δηλώσετε την ιεραρχία περιεχομένου και να οριοθετήσετε κείμενο παρόμοιου περιεχομένου.

Δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε την επικεφαλίδα< h1>πολλές φορές ώστε το βασικό θέμα σας να μην αραιώνεται.

10. Ακολουθήστε τα πρότυπα του W3C

 

Οι μηχανές αναζήτησης αγαπούν τον καλά διαμορφωμένο, καθαρό κώδικα (ποιος δεν το κάνει;). Ο καθαρός κώδικας διευκολύνει την εύρεση του ιστότοπου και αποτελεί ενδεικτικό παράγοντα για το πόσο καλά κατασκευάστηκε ένας ιστότοπος.

Ακολουθώντας τα πρότυπα του W3C σας υποχρεώνει σχεδόν να γράψετε σημασιολογική σήμανση, η οποία  είναι πολύ καλή για το SEO.

Μη κατηγοριοποιημένο

Comments are disabled.