6 Λάθη στο Instagram που κάνουν οι μεγάλες εταιρείες και τι να μάθετε από αυτά

Είναι πάντα καλύτερο να μαθαίνετε από τα λάθη των άλλων παρά να τα κάνετε μόνοι σας, αρκετές επιχειρήσεις έχουν κάνει λάθη στο Instagram. Θα απαριθμήσουμε έξι από αυτά εδώ, υπογραμμίζοντας τι θα έπρεπε να έχουν κάνει οι εταιρείες διαφορετικά και θα σας δείτε πώς να ευδοκιμήσετε στο Instagram.

Τα κοινωνικά μέσα έχουν αναδειχτεί ως ένα σημαντικό κανάλι μάρκετινγκ ικανό να οδηγήσει σε σημαντική ανάπτυξη για τις επιχειρήσεις. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένου ότι ο μέσος χρήστης ξοδεύει καθημερινά 2 ώρες και 22 λεπτά στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.

Τα ανθρώπινα όντα έλκονται εγγενώς από αισθητικά ευχάριστα εικαστικά. Ως εκ τούτου, ως υπηρεσία κοινής χρήσης εικόνων, το Instagram έχει αναδειχθεί ως η κορυφαία πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για χρήστες και επιχειρήσεις.

Όπως είναι δημοφιλές με το Instagram, τα εμπορικά σήματα δεν έχουν ακόμα ξεκλειδώσει το πραγματικό δυναμικό της πλατφόρμας ως μέσο μάρκετινγκ. Εδώ είναι 6 λάθη που έχουν κάνει μεγάλα εταιρείες στο Instagram και τι πρέπει να μάθετε από αυτά.

 

1. Reformation: Αναρτήσεις εκτός του στόχου της εταιρείας

Με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στην πλατφόρμα, οι αναρτήσεις του Instagram πρέπει να είναι καλά προγραμματισμένες. Κάθε δημοσίευση πρέπει να αντικατοπτρίζει τη στρατηγική της εταιρείας τόσο σε τόνο όσο και σε οπτική εμφάνιση.

Το περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων που στερούνται μιας συνεκτικής στρατηγικής που βασίζεται σε στόχους μπορεί να φανεί καλό στην εφαρμογή, αλλά προσθέτει μηδενική αξία για το όνομά σας – αποτιμώντας τον σκοπό του μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων.

Η παρακάτω δημοσίευση προέρχεται από μια μάρκα γυναικείων ρούχων. Έλαβε αρνητικές αντιδράσεις καθώς δείχνει ένα μοντέλο να φοράει ένα φόρεμα ενώ από πίσω να δουλεύουν οι εργαζόμενοι της εταιρείας.

Η εικόνα θεωρήθηκε ως επιζήμια για τους στόχους της εταιρείας.

Οι θέσεις και οι λεζάντες τους πρέπει να κατασκευαστούν με προσοχή. Αν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στη σελίδα σας, εστιάστε στη δημιουργία μιας περιστασιακής αλλά πειστικής λεζάντας, συμπληρώνοντας μια κλήση για δράση (CTA).

Εάν η έμφαση σας είναι η συμμετοχή των χρηστών, εστιάστε περισσότερο στην ποιότητα και την αισθητική της εικόνας και όχι στις λεζάντες και τις CTA.

Και σίγουρα μη δημοσιεύετε φωτογραφίες με τους υπάλληλους στο παρασκήνιο.

 

2. Little Mix: Μη επεξεργασμένη φωτογραφία και λεζάντα χωρίς φαντασία

Όλοι γνωρίζουν ότι το Instagram είναι πρωτίστως μια οπτική πλατφόρμα, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί βαρετές, αδιάκριτες λεζάντες.

Εντυπωσιακές εικόνες μπορεί να προσελκύσουν τους οπαδούς, αλλά οι λεζάντες μπορούν να παρέχουν ισχυρό πλαίσιο όταν χρησιμοποιούνται σωστά. Αν δεν έχουν φωνή ή είναι γεμάτα λάθη, ωστόσο, η μάρκα σας μπορεί να λείπει από πιστούς χρήστες.

Πάρτε αυτή τη λεζάντα από την ποπ ομάδα Little Mix, για παράδειγμα, η οποία σαφώς δεν κοίταξε πριν οι εκδότες της χτύπησαν «post»:

Η βρετανική ποπ ομάδα Little Mix πήρε το κοινωνικό αντίγραφο από τον έμπορο που προωθούσε το εμπορικό της άρωμα και το έβαλε στη λέξη λεζάντα. Οι χρήστες των κοινωνικών μέσων είναι αρκετά έξυπνοι για να δουν μέσα από τέτοιες τακτικές, ειδικά όταν δημοσιεύουν κάτι που σαφώς δεν πρέπει να βρίσκεται εκεί.

Οι λεζάντες επιτρέπουν στους χρήστες να συνδέονται με την εικόνα δημιουργώντας μια σύνδεση με την εικόνα και τον λογαριασμό. Βοηθούν επίσης μάρκες να οδηγήσουν την εμπλοκή.

Αντί να ρυθμίζετε τα emojis και τις γενικές φράσεις, ενισχύστε τους τίτλους σας με συναρπαστικές ερωτήσεις CTA ή ερωτήσεις που εμπλέκουν τους χρήστες. Θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι έχετε διορθώσει τις λεζάντες σας επίσης.

 

3. Crumpet Creations: Κακή χρήση των Hashtags

Υπάρχει μια σιωπηρή εθιμοτυπία για τη χρήση των hashtags με τον σωστό τρόπο.

Πολλά εταιρείες χρησιμοποιούν απλώς «διαδεδομένα» hashtag για να αυξήσουν την αναγνωρισμότητα. Ωστόσο, μια μάρκα μακιγιάζ που ανεβάζει μια εικόνα προϊόντος με ένα hashtag όπως το #ThingsKidSay δε θα είναι αποτελεσματική.

Ενώ ο στόχος είναι να αυξηθεί η προβολή και η συμμετοχή μέσω των hashtag, οι χρήστες είναι απίθανο να ανταποκριθούν σε μια εικόνα που δε συνοδεύεται με το σωστό hashtag.

Η βρετανική εταιρεία ψησίματος Warburtons αντιμετώπισε προβλήματα για το ότι δεν ήταν εξοικειωμένοι με τα «furries», μια κοινότητα ανθρώπων που απολαμβάνουν το ντύσιμο ως ανθρωπόμορφα ζώα κινούμενων σχεδίων.

Το hastag  #CrumpetCreations της εταιρείας έπρεπε να αναδείξει νόστιμες συνταγές που έκαναν οι οπαδοί χρησιμοποιώντας τα περίφημα κουλουράκια της εταιρείας.

Ωστόσο, το # hashtag #furries χρησιμοποιείται συνήθως στην κοινότητα των Furries.Όποιος αναζητούσε με το hashtag #furries έβρισκε ανθρώπους ντυμένους σαν ζώα.

Η σωστή έρευνα θα είχε αποτρέψει αυτό το πρόβλημα.

Τα σχετικά hashtags μπορούν να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για να μεγιστοποιήσετε την αφοσίωση και να επιτρέψετε στος χρήστες να βρουν τα προϊόντα σας.

 

4. Revolve: Έλλειψη ποικιλομορφίας

Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μαζική αγανάκτηση που απευθύνεται σε μάρκες που κάνουν ρατσιστικές διακρίσεις.

Περίπου το 75% των χρηστών του Instagram είναι νέοι (18-24 ετών) που είναι πολύ δραστήριοι σε θέματα όπως ο ρατσισμός. Κάθε μάρκα που παρουσιάζει μια τέτοια συμπεριφορά είναι σίγουρο πως θα προκαλέσει μια τέτοια κατακραυγή.

Δείτε τη Revolve για παράδειγμα. Η αποτυχία της να συμπεριλάβει τις γυναίκες διαφορετικού χρώματος στις φωτογραφίες του Instagram οδήγησε τους ακτιβιστές και τους καθημερινούς χρήστες να σχολιάσουν δείχνοντας την οργή τους.

Το λάθος του Revolve ενέργησε ως παράδειγμα προς αποφυγή για τη βιομηχανία της μόδας – καθώς και για κάθε βιομηχανία – ότι οι πελάτες γίνονται όλο και περισσότερο ενήμεροι για τις φυλετικές διακρίσεις.

Το αποτέλεσμα? Κακή διαφήμιση και μειωμένα έσοδα.

 

5. Missguided: Υπερβολική χρήση του Photoshop

Η αισθητική ήταν πάντα η κινητήρια δύναμη πίσω από την επιτυχία του Instagram. Οι εικόνες υψηλής ευκρίνειας με εκπληκτική οπτική εμφάνιση γενικά δέχονται πολλά likes και shares.

Οι εταιρείες προσπαθούν να προβάλλουν τη «τέλεια» εικόνα – ακόμα και αν προωθούν κάτι τόσο φυσικό όσο η αποδοχή του σώματος. Αυτή ήταν η πρόθεση του Missguided, όταν ανέβασε εικόνες μοντέλων που επεξεργάστηκαν για να έχουν ψεύτικες ραγάδες. Δυστυχώς γι ‘αυτούς, οι χρήστες το ανακάλυψαν γρήγορα και το σχολίασαν αρνητικά.

6. Ζ Palette: έλλειψη εθιμοτυπίας εμπιστοσύνης των καταναλωτών

Η δικτύωση των κοινωνικών μέσων βασίζεται στη δημιουργίας σχέσεων και στην παρουσίαση της ανθρώπινης πλευράς της εταιρείας σας.

Η σύνδεση με τους followers είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα των επιτυχημένων εταιρειών, καθώς συμβάλλει στην εδραίωση εμπιστοσύνης και μακροπρόθεσμης σχέσης. Οι μελέτες έχουν δείξει ότι η σύνδεση με τους χρήστες οδηγεί σε αύξηση της αναγνωρισιμότητας.

Οι απλές τακτικές, όπως το follow back ή η απάντηση σε ερωτήσεις και σχόλια, μπορούν να συμβάλουν πολύ στην εδραίωση της εμπιστοσύνης. Ωστόσο, πρέπει να γίνει με σωστό τρόπο. Σημαντική περίπτωση: η Z Palette δε χειρίστηκε σωστά το πρόβλημα όταν οι χρήστες παραπονέθηκαν για τις αυξημένες τιμές.

Παρόλο που η εταιρεία αλληλεπίδρασε με τους χρήστες, ο τρόπος με τον οποίο το έκανε ήταν ανάρμοστο. Η Ζ Palette εξέδωσε επίσημη συγγνώμη, αλλά είχε χάσει ήδη πολλούς χρήστες.

Χωρίς αμφιβολία, οι εταιρείες θα πρέπει να αλληλεπιδρούν τακτικά με τους πελάτες. Ωστόσο, πρέπει να αποδίδουν ύψιστη προτεραιότητα στη διατήρηση ενός σωστού και επαγγελματικού τρόπου.

 

Δημοσίευση με προσοχή

Οι ειδικοί μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να οδηγήσουν πιο εξειδικευμένους επισκέπτες του ιστότοπου και να αυξήσουν τα έσοδά τους. Οι εταιρείες μπορούν επίσης να απαντήσουν στους πελάτες τους.

Στο Instagram υπάρχει πλέον 15 φορές περισσότερη αλληλεπίδραση από το Facebook και 20 φορές περισσότερο από το Twitter. Αποφεύγοντας αυτά τα συνηθισμένα λάθη, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τον λογαριασμό Instagram της εταιρείας σας.

Μη κατηγοριοποιημένο

Comments are disabled.