Εισαγωγή στο  Google Analytics 4

Το Google Analytics έχει βελτιωθεί πολύ από τότε που κυκλοφόρησε το 2005. Η έκδοση 4 είναι η τελευταία έκδοση. Επιτρέπει την ανάμειξη της δραστηριότητας χρηστών online και της δραστηριότητας offline σε μία ροή αναφορών.

Η Google αγόρασε το Urchin, μια καινούρια τότε πλατφόρμα ανάλυσης, τον Απρίλιο του 2005. Αργότερα εκείνο το έτος, η Google επανέφερε το Urchin, αποκαλώντας το Google Analytics, για να αναφέρει λεπτομέρειες επισκεψιμότητας και μετατροπών σε δημόσιους ιστότοπους.

Καθώς το διαδίκτυο έχει εξελιχθεί, η ζήτηση για μετρήσεις που παρακολουθούν τη δραστηριότητα των χρηστών – στο διαδίκτυο και εκτός σύνδεσης – έχει αυξηθεί. Το Google Analytics 4 (στο παρελθόν “App + Web”) καλύπτει αυτήν τη ζήτηση, αναφέροντας την πορεία του κάθε πελάτη που εμφανίζεται.

Google Analytics 4

Το Google Analytics 4 δεν θα βελτιώσει άμεσα την αναφορά των περισσότερων εμπόρων στο διαδίκτυο. Η έκδοση 4 βοηθά τις εταιρείες που:

  • Έχουν μια εφαρμογή
  • Έχουν την παροχή υπηρεσιών ως επιχειρηματικό μοντέλο
  • Ενδιαφέρονται για πιο σύνθετο remarketing

Ωστόσο, όλες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν το Google Analytics 4 για να επωφεληθούν από τις ενημερωμένες αναφορές και τις βελτιωμένες λειτουργίες που θα έρθουν εγκαίρως. Η τρέχουσα έκδοση 4 είναι μόνο η αρχή.

Για να δημιουργήσετε προφίλ στην έκδοση 4, συνδεθείτε στο Google Analytics > Admin [εικονίδιο] > Create Property

Ύστερα, επιλέξτε “Apps and Web”.

Δώστε ένα όνομα στο προφίλ της επιχείρησης ( Property Name) και ολοκληρώστε τις ρυθμίσεις στη σελίδα. Στη συνέχεια, πατήστε “Create”.

Στην επόμενη σελίδα, επιλέξτε τη ροή δεδομένων σας (Data Stream). Για τις περισσότερες επιχειρήσεις θα είναι “Web”.

Στη συνέχεια, καταχωρίστε το “URL ιστότοπου”, ονομάστε τη ροή και επιλέξτε τις αλληλεπιδράσεις για αυτόματη παρακολούθηση. Ορίστε όλες τις επιλογές, ακόμα κι αν προς το παρόν δεν έχετε κάποιες από αυτές τις δραστηριότητες, όπως βίντεο ή λήψεις αρχείων. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή “Create Stream”.

Η επόμενη σελίδα περιλαμβάνει την επιλογή να προσθέσετε μια νέα ετικέτα ή να χρησιμοποιήσετε μια υπάρχουσα. Εάν έχετε ήδη προσθέσει ετικέτες στον ιστότοπό σας, κάντε κλικ στην επιλογή “Use existing on-page tag”. Διαφορετικά, ακολουθήστε τις οδηγίες για να προσθέσετε μια νέα ετικέτα.

Όταν επιλέξετε “Use existing on-page tag”, ακολουθήστε τις οδηγίες για την επιλογή σας, μια αυτόνομη ετικέτα Google Analytics στον ιστότοπό σας ή μέσω του Google Tag Manager.

Συμπερασματικά

Τα παραπάνω βήματα είναι για την ρύθμιση γενικής παρακολούθησης. Το πιο δύσκολο μέρος στην έκδοση 4 είναι η δημιουργία προφίλ για ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Google το έχει αναλάβει και θα δημοσιεύσει τους κατάλληλους οδηγούς σύντομα. Εκμεταλλευτείτε το Google Analytics 4 και συνδυάστε το με τις τελευταίες τεχνικές Digital Marketing και δώστε άλλη πνοή στην επιχείρηση σας.

AdvertisingeCommerceGoogle Ads

Googlegoogle analytics 4

Comments are disabled.