On-Page SEO Τεχνικές: Οι 50 καλύτερες στρατηγικές για το 2020

On-Page SEO Τεχνικές: Οι 50 καλύτερες στρατηγικές για το 2020

Οι τεχνικές On Page SEO δεν είναι μαγικά κόλπα! Ωστόσο, αυτές οι στρατηγικές SEO On-Page έχουν τη δυνατότητα να φέρουν το blog σας ή τον ιστότοπό σας στην πρώτη σελίδα και ακόμη και στην πρώτη θέση των σελίδων αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης.

Ίσως είναι δύσκολο να το πιστέψετε, αλλά είναι αλήθεια ότι μπορείτε να επιτύχετε την θέση της πρώτης σελίδας χωρίς Backlinks. Τώρα, επιτρέψτε μου να σας καθοδηγήσω πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτό.

Εάν διαβάζετε αυτό το άρθρο τώρα, πιθανώς να γνωρίζετε τι είναι η “Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης”. Ονομάζεται συνήθως SEO. Σας δίνω μια σύντομη σύντομη περιγραφή για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, τους τύπους τεχνικών SEO, τις στρατηγικές που εμπλέκονται σε αυτές τις διαδικασίες κ.λπ.

Τι είναι το Search Engine Optimization;

Το Search Engine Optimization δεν είναι τίποτα άλλο από τη διαδικασία αναβάθμισης του ιστότοπου ή του ιστολογίου μας στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs). Αυτή η βελτιστοποίηση βασικά χωρίζεται σε δύο τύπους.

  • On-Page Βελτιστοποίηση
  • Off-Page Βελτιστοποίηση

Τι περιλαμβάνει η On-Page SEO βελτιστοποίηση;

Η διαδικασία ενημέρωσης στοιχείων όπως κωδικοποίηση, κείμενο, εικόνες κ.λπ. στην ιστοσελίδα ή το blog μας ονομάζεται On-Page βελτιστοποίηση.

Τι περιλαμβάνει το Off-Page SEO;

Η διαδικασία απόκτησης Backlinks, που οδηγούν στον ιστότοπό μας, ονομάζεται βελτιστοποίηση Off-Page.

Τόσο η On-Page όσο και η Off-Page βελτιστοποίηση, μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους τρεις τρόπους:

  • Τεχνικές SEO White Hat
  • Τεχνικές SEO Black Hat
  • Τεχνικές SEO Grey Hat

Τεχνικές White Hat SEO

Οι ειδικοί αποκαλούν το White Hat SEO ως τον πιο οργανικό / φυσικό τρόπο της διαδικασίας SEO που ακολουθεί τους κανόνες και τις πολιτικές της μηχανής αναζήτησης. Οι περισσότερες από τις τεχνικές γίνονται για να ευχαριστήσουν τους χρήστες και όχι για να ευχαριστήσουν τις μηχανές αναζήτησης. Ο πρωταρχικός στόχος αυτών των τεχνικών είναι η αύξηση της εμπειρίας του χρήστη και της χρηστικότητας του ιστότοπου.

Τεχνικές Black Hat SEO

Οι τεχνικές Black Hat SEO είναι εντελώς αντίθετες από τις τεχνικές White Hat. Εδώ, η διαδικασία είναι η εφαρμογή των τεχνικών για ευχαρίστηση μόνο των μηχανών αναζήτησης χωρίς να δίνουμε μεγάλη σκέψη για τους χρήστες και τη συνάφεια. Ο ιστότοπος μπορεί να τιμωρηθεί εάν συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε τέτοιες τεχνικές μαύρου καπέλου. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω μιας πλήρως αυτοματοποιημένης διαδικασίας μέσω bots, προγραμμάτων, εργαλείων κ.λπ., χωρίς ανθρώπινη συμμετοχή.

Τεχνικές Grey Hat SEO

Είναι ο συνδυασμός τόσο των τεχνικών SEO White Hat όσο και των τεχνικών SEO Black Hat. Οι περισσότεροι από τους αρχάριους στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ χρησιμοποιούν τεχνικές Gray Hat SEO.

Σε αυτήν την ανάρτηση ιστολογίου, θα μοιραστώ μαζί σας μερικές τεχνικές On-Page SEO, οι οποίες μπορούν να γίνουν εντελώς μέσω της μεθόδου White Hat.

HTML Tags

Αυτά τα HTML Tags είναι η πρώτη και πιο σημαντική τεχνική στην αξιολόγηση της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης στη σελίδα.

1. Τίτλος σελίδας

Ο τίτλος της σελίδας ή ο τίτλος της ανάρτησης δεν είναι παρά ο τίτλος που εμφανίζεται ως πρώτο πράγμα στον ιστότοπο ή στην ιστοσελίδα. Ο τίτλος μπορεί να έχει όριο περίπου 60 έως 80 χαρακτήρων. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι ο τίτλος της ανάρτησής σας παρέχεται πάντα με ετικέτες H1. Εάν δεν μπορείτε να ενημερώσετε τον τίτλο της ανάρτησής σας στο H1, ζητήστε από τους προγραμματιστές σας να το κάνουν.

2. Τίτλος SEO

Το Google και άλλες μεγάλες μηχανές αναζήτησης παίρνουν τον τίτλο SEO και τον εμφανίζουν στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης. Το Google εμφανίζει συνήθως τους πρώτους 55 έως 65 χαρακτήρες (με κενό διάστημα). Οπότε βεβαιωθείτε ότι ο τίτλος SEO θα είναι περίπου 60 χαρακτήρες. Μπορείτε να ελέγξετε τον τίτλο SEO τοποθετώντας το δείκτη του ποντικιού πάνω από την καρτέλα του προγράμματος περιήγησης. Ο τίτλος της σελίδας και ο τίτλος SEO μπορεί να είναι ίδιοι ή ελαφρώς διαφορετικοί.

Meta Tags

Τα Meta Tags εισάγονται μόνο για τη μηχανή αναζήτησης Meta, για την κατανόηση της ιστοσελίδας και δεν είναι ορατά στους χρήστες του προγράμματος περιήγησης. Ας δούμε πώς μπορεί να μας βοηθήσει:

3. Meta Description

Το Meta Description δεν είναι ένας άμεσος παράγοντας κατάταξης SEO, αλλά βοηθά στην έμμεση κατάταξη. Είναι ένα από τα καλύτερα μέρη για να τοποθετήσετε τις λέξεις-κλειδιά μας. Το Meta Description βοηθά στην αύξηση της αναλογίας κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) στα SERPs. Το CTR είναι και πάλι ένας από τους παράγοντες κατάταξης στο SEO. Οι περισσότερες από τις μηχανές αναζήτησης εμφανίζουν τις λέξεις-κλειδιά στην περιγραφή με έντονη μορφή.

4. Meta Keywords

Τα Meta Keywords είναι το μέρος όπου μπορούμε να ενημερώσουμε τις λέξεις-κλειδιά στόχευσης. Προτείνονται 3 έως 4 λέξεις-κλειδιά. Λίγοι ειδικοί δεν ασχολούνται με τη χρήση τους. Τα Meta Keywords είναι η μικρότερη προτεραιότητα στην κατάταξη παραγόντων στο SEO. Αλλά η γνώμη μου είναι ότι κάθε πράγμα πρέπει να έχει σημασία για εμάς εάν θέλουμε πραγματικά να κερδίσουμε τον ανταγωνισμό.

5. Meta Robots

Τα Meta Robots είναι μια άλλο ένα ειδικό html tag όπου λέμε στα ρομπότ ή τα bots ποια σημεία της σελίδα του ιστότοπού μας να αναζητήσουν και να αναλύσουν.

6. Meta Author

Αυτό το meta tag έχει μικρή επίδραση στην κατάταξη της μηχανής αναζήτησης. Σε αυτό το tag, μπορούμε να προσθέσουμε το όνομα του συγγραφέα της συγκεκριμένης ανάρτησης ιστολογίου. Αυτό ισχύει κυρίως για ιστολόγια και σελίδες άρθρων. Μπορούμε να αγνοήσουμε αυτό το tag εάν έχουμε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου ή αγορών.

7. Meta Γλώσσα

Ένα tag Meta Γλώσσας χρησιμοποιείται βασικά για να δηλώσει σε ποια γλώσσα είναι γραμμένο το περιεχόμενο του ιστότοπου.

Schema Tags (Για το Google+)

Το schema δεν είναι τίποτα άλλο από μικρο-δεδομένα που καθιστούν πολύ απλό για τις μηχανές αναζήτησης να αναλύουν το περιεχόμενο στις ιστοσελίδες μας πιο αποτελεσματικά, ώστε να μπορούν να εξυπηρετούν σχετικά αποτελέσματα στους χρήστες βάσει ερωτημάτων αναζήτησης.

8. Τύπος ιστοσελίδας

Ο τύπος σελίδας είναι μία από τις πιο σημαντικές ετικέτες σχήματος όπου πρέπει να ενημερώσουμε τη μηχανή αναζήτησης για τον τύπο της ιστοσελίδας μας. Αυτοί οι τύποι μπορεί να είναι ιστοσελίδες, άρθρα, κριτικές βιβλίων, εκδηλώσεις, ταινίες, προϊόντα, τοπικές επιχειρήσεις, οργανώσεις, άτομα κ.λπ.,

9. Όνομα (μέχρι 140 χαρακτήρες)

Αυτό λειτουργεί ως χαρακτηριστικό τίτλου του πλούσιου αποσπάσματος και πρέπει να περιορίζεται σε 140 χαρακτήρες.

10. Περιγραφή (μέχρι 185 χαρακτήρες)

Αυτή είναι η περιγραφή του πλούσιου αποσπάσματος και πρέπει να περιορίζεται σε 185 χαρακτήρες.

11. Εικόνα

Αυτή είναι η εικόνα του πλούσιου αποσπάσματος με βέλτιστο μέγεθος 180 x 120. Το Google+ θα συρρικνώσει αυτήν την εικόνα, αλλά αν είναι πολύ μικρή, δεν θα εμφανίζεται.

Περιεχόμενο

12. Ποιότητα / Μοναδικό Περιεχόμενο

Η ποιότητα του περιεχομένου σας είναι απαραίτητη, επειδή μόνο με ποιοτικό περιεχόμενο μπορείτε να προσελκύσετε πολλούς ανθρώπους για να δείτε τις αναρτήσεις σας. Η μοναδικότητα στο περιεχόμενό σας κάνει τους χρήστες να θέλουν να περάσουν από την εργασία που κάνετε, κάνοντας έτσι την εργασία σας να βλέπει πολλοί. Αυτό δίνει στον ιστότοπό σας ένα πλεονέκτημα στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.

13. Δομή Περιεχομένου

Το να γράφεις τεράστιες παραγράφους δεν προσελκύει κανέναν. Για παράδειγμα, τα ιστολόγια πρέπει να περιέχουν εισαγωγή, σώμα και συμπέρασμα. Ενώ γράφετε το σώμα για το ιστολόγιο, μπορείτε επίσης να προσθέσετε σημεία αντί παραγράφους για να το κάνετε πιο ελκυστικό. Αυτό θα ενθαρρύνει περισσότερους θεατές να επισκεφθούν τον ιστότοπό σας, αυξάνοντας έτσι την επισκεψιμότητα εκεί.

14. Αριθμός Λέξεων (τουλάχιστον 850 λέξεις)

Ο αριθμός λέξεων θα πρέπει τουλάχιστον να είναι τουλάχιστον 850 λέξεις, ώστε το περιεχόμενο να φαίνεται αρκετά καλό. Αυτό δεν είναι το ελάχιστο πλήθος λέξεων για τη δημοσίευση ενός ιστολογίου, αλλά τουλάχιστον 850 λέξεις αυξάνει την αναγνωσιμότητα του περιεχομένου σας.

15. Συνεχής ενημέρωση (2 άρθρα ανά βδομάδα)

Είναι σημαντικό να διατηρείτε τον ιστότοπό σας και τους χρήστες ενημερωμένους για να λάβετε έναν παράγοντα κατάταξης SEO. Η δημοτικότητα μιας ιστοσελίδας πεθαίνει όταν δεν υπάρχει τίποτα για να κρατήσει τους χρήστες αφοσιωμένους. Προσπαθήστε να δημοσιεύετε τουλάχιστον 2 ιστολόγια την εβδομάδα, διασφαλίζοντας έτσι ότι ο ιστότοπός σας θα ενημερώνεται συνεχώς.

Τοποθέτηση Keywords

16. Keywords στον Τίτλο

Βεβαιωθείτε ότι τουλάχιστον μία από τις λέξεις-κλειδιά σας περιλαμβάνεται και στους δύο, στον τίτλο SEO, καθώς και στον τίτλο της δημοσίευσης / σελίδας. Η μηχανή αναζήτησης δίνει μεγαλύτερη προτεραιότητα για τις τρεις πρώτες λέξεις τόσο στον τίτλο ανάρτησης όσο και στον τίτλο SEO. Επομένως, αν είναι δυνατόν, προσπαθήστε να τοποθετήσετε τις λέξεις-κλειδιά στις 3 πρώτες λέξεις.

17. Keyword στην Περίληψη

Τοποθετώντας τις λέξεις-κλειδιά στην πρώτη παράγραφο, ακριβώς, στην πρώτη γραμμή και, αν είναι δυνατόν, τοποθετήστε την στην πρώτη λέξη της γραμμής εισαγωγής.

18. Keyword στο Συμπέρασμα

Όπως συζητήσαμε παραπάνω στην ενότητα δομής περιεχομένου, πρέπει να έχουμε ένα συμπέρασμα. Και βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει τουλάχιστον μία λέξη-κλειδί στο τμήμα συμπερασμάτων.

19. Πυκνότητα Keywords

Αυτό είναι το πιο αμφιλεγόμενο θέμα μεταξύ των ειδικών SEO. Δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες και πολιτικές για τη χρήση της πυκνότητας λέξεων-κλειδιών. Αλλά σύμφωνα με 1000+ πειράματα, καταλαβαίνουμε ότι η πυκνότητα λέξεων-κλειδιών 3 έως 5% λειτουργεί καλά.

20. Long Tail Keywords

Όταν φτάνουμε στο τμήμα λέξεων-κλειδιών, οι Long Tail λέξεις-κλειδιά είναι πάντα υψηλής απόδοσης σε σύγκριση με λέξεις-κλειδιά μιας ή διπλής λέξης. Επίσης, ο ανταγωνισμός είναι πολύ χαμηλός, αλλά μπορούμε να τον κατατάξουμε πολύ σύντομα για τις Long Tail λέξεις-κλειδιά.

21. LSI Keywords

Το LSI δεν είναι παρά λέξεις-κλειδιά Latent Semantic Indexing. Είναι λέξεις-κλειδιά που δεν πρέπει ουσιαστικά να είναι συνώνυμες με τις λέξεις-κλειδιά σας, αλλά σχετίζονται σημασιολογικά με αυτές.

Μορφές Κειμένου

22. Bold

Το Bold είναι χρήσιμο όταν θέλετε να επισημάνετε τις σημαντικές λέξεις / προτάσεις του περιεχομένου σας. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε αυτήν την επιλογή με σύνεση, επειδή οι λέξεις με έντονη γραφή προσελκύουν την προσοχή των θεατών γρήγορα από τις κανονικές.

23. Italic

Εάν υπάρχουν σημαντικές λέξεις-κλειδιά στην απάντησή σας που θέλετε να δουν οι χρήστες ή εάν υπάρχουν ελκυστικές προτάσεις που θέλετε να ελέγξουν, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πλάγια μορφή για να φτιάξετε τη συγκεκριμένη λέξη / πρόταση, διευκολύνοντας έτσι τους εγκατάσταση.

24. Blockquote

Εάν υπάρχουν ορισμένα βασικά σημεία στο ιστολόγιο που πρέπει να επισημανθούν, τότε χρησιμοποιούμε εισαγωγικά και τα επισημαίνουμε για να βεβαιωθούμε ότι λαμβάνουν περισσότερη προσοχή. Αυτά ονομάζονται blockquotes.

25. Λίστα με αρίθμηση

Υπάρχουν πολλές επιλογές για την προσαρμογή της αριθμημένης λίστας.

26. Bullet point Λίστα

Αυτές οι λίστες ονομάζονται Bullet point όταν χρησιμοποιείτε κουκκίδες αντί για αριθμούς για το περιεχόμενό σας. Οι κουκίδες αυτές μπορούν επίσης να προσαρμοστούν.

27. H1, H2, H3 ..

Το «H» στα H1, H2 και H3 σημαίνει κλάση. Κάθε blog / ανάρτηση μπορεί να έχει τρεις επικεφαλίδες. Η πρώτη επικεφαλίδα ή ο τίτλος του ιστολογίου αντιστοιχίζεται αυτόματα H1. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το H2 για τις επικεφαλίδες της ανάρτησής σας. Και το H3 προορίζεται για υπότιτλους, εάν υπάρχουν, στη θέση. Φροντίστε να χρησιμοποιήσετε και τους τρεις τύπους για καλύτερη αξιοπιστία.

Βελτιστοποίηση Εικόνων

28. Όνομα Εικόνας

Μετονομάστε την εικόνα που πρέπει να μεταφορτωθεί στο blog χωρίς κενά. Δηλαδή, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε παύλες αντί να δίνετε κενά για το όνομα της εικόνας.

29. Alt tags εικόνας

Υπάρχουν στιγμές που η σύνδεση στο Διαδίκτυο είναι αργή και η εικόνα δεν φαίνεται να φορτώνεται. Οι ετικέτες Alt εικόνας δίνονται με τέτοιο τρόπο ώστε όταν δεν φορτώνεται μια εικόνα, εξακολουθούμε να είμαστε σε θέση να δούμε το κείμενο σχετικά με τη συγκεκριμένη εικόνα, αντί για την εικόνα. Το κείμενο στη θέση της εικόνας λόγω αργής σύνδεσης στο Διαδίκτυο ονομάζεται ετικέτα alt εικόνας.

30. Tags Τίτλου Εικόνας

Οι ετικέτες τίτλου εικόνας είναι όταν τοποθετείτε το δείκτη του ποντικιού πάνω από μια εικόνα, βλέπετε ορισμένες λέξεις να αναδύονται. Αυτές οι λέξεις διευκολύνουν τους ανθρώπους να κατανοήσουν την εικόνα πιο εύκολα.

31. Λεζάντα

Η λεζάντα εικόνας είναι η εξήγηση που δίνεται ακριβώς κάτω από την εικόνα, ώστε οι θεατές να κατανοήσουν τι αντιπροσωπεύει η εικόνα χωρίς πολύ ταλαιπωρία.

32. Βελτιστοποιημένη εικόνα

Βελτιστοποιήστε την εικόνα έτσι ώστε να μπορεί να αποδίδεται εύκολα κατά τη φόρτωση της σελίδας. Έχουμε πολλά εργαλεία βελτιστοποίησης εικόνας στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιήστε το και κάντε το.

33. Τύποι εικόνας

Σύμφωνα με την ανάλυση echoVME, οι εικόνες .jpg είναι πιο φιλικές προς το SEO από το .png. Εάν είναι δυνατόν, προσπαθήστε να τοποθετήσετε όλες τις εικόνες σας σε μορφή jpg.

34. Διαστάσεις Εικόνας

Μπορούμε απλά να το ονομάσουμε ως κλίμακα SEO εικόνας. Κάθε φορά που προσθέτετε οποιαδήποτε εικόνα στην ανάρτηση ή το άρθρο του blog, αναφέρετε καλύτερα τις ακριβείς διαστάσεις των εικόνων. Οι σωστές διαστάσεις στις εικόνες συμβάλλει στην αύξηση της ταχύτητας του ιστότοπου και με τη σειρά του που βοηθά στην καλύτερη κατάταξη SEO.

Σύνδεσμοι

35. Δομή URL (χωρίς κεφαλαία, με “-” για κενό)

Η δομή διεύθυνσης URL βρίσκεται κάτω από τον τίτλο του ιστολογίου. Μπορείτε να επεξεργαστείτε τον τίτλο του ιστολογίου με τέτοιο τρόπο ώστε οι χαρακτήρες να μειωθούν και η διεύθυνση URL να μην είναι πολύ μεγάλη. Όλοι οι χαρακτήρες στη διεύθυνση URL πρέπει να είναι μόνο πεζά. Επίσης, οι παύλες πρέπει να χρησιμοποιούνται για το διαχωρισμό λέξεων στη διεύθυνση URL αντί για κενά.

36. Εσωτερικοί Σύνδεσμοι

Όταν επιλέγετε μια λέξη ή ένα συγκεκριμένο σύνολο λέξεων και τις συνδέετε με κάποιο άλλο σχετικό άρθρο στον δικό σας ιστότοπο, αυτά είναι γνωστά ως εσωτερικοί σύνδεσμοι.

37. Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Όταν το συγκεκριμένο σύνολο λέξεων σε μια σελίδα σας μεταφέρει σε κάποιον άλλο ιστότοπο, εάν τις έχετε συνδέσει με ένα blog εκτός του ιστότοπού σας, αυτοί οι σύνδεσμοι ονομάζονται εξωτερικοί σύνδεσμοι.

Social Meta Tags

38. Βασικός Τίτλος

Είναι ο τίτλος που εμφανίζεται στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όταν μοιραστούμε το άρθρο / το blog. Έχετε 95 χαρακτήρες για να εργαστείτε εδώ.

39. Βασική Περιγραφή

Αυτό είναι το κείμενο που εμφανίζεται ακριβώς κάτω από τον τίτλο μόλις το μοιραστείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρέπει να έχετε 297 χαρακτήρες για να συμβεί αυτό.

40. Βασική Εικόνα

Είναι η εικόνα που εμφανίζεται στην ανάρτηση κοινωνικών μέσων. Οι διαστάσεις είναι 1200 * 628.

41. Βασικός Τύπος

Αυτός είναι ο τύπος αντικειμένου που είναι το κομμάτι περιεχομένου σας. Για τους σκοπούς σας συνήθως θα είναι ένα blog, ένας ιστότοπος ή ένα άρθρο, αλλά αν θέλετε να πάρετε φανταχτερά το Facebook παρέχει μια πλήρη λίστα.

42. Βασικό URL

Αυτό είναι απλώς το URL της σελίδας. Θα πρέπει να το προσδιορίσετε αυτό ειδικά εάν έχετε διπλά ζητήματα περιεχομένου για να βεβαιωθείτε ότι η αξία του πλεονεκτήματος στο Facebook είναι ενοποιημένη σε ένα URL.

43. Τύπος κάρτας Twitter

Αυτός είναι ο τύπος κάρτας. Οι επιλογές σας είναι περίληψη, φωτογραφία ή πρόγραμμα αναπαραγωγής. Το Twitter θα προεπιλογή στην “σύνοψη” εάν δεν έχει καθοριστεί.

44. Τίτλος Twitter

Αυτός είναι ο τίτλος του περιεχομένου που θα κοινοποιηθεί και θα πρέπει να περιορίζεται σε 70 χαρακτήρες μετά τον οποίο θα περικοπεί το Twitter Και πάλι, αναζητήστε τίτλους αντί για λέξεις-κλειδιά.

45. Περιγραφή Twitter

Αυτή είναι η περιγραφή του περιεχομένου που θα κοινοποιηθεί και θα πρέπει να περιορίζεται σε 200 χαρακτήρες μετά τον οποίο το Twitter θα το κόψει. Και πάλι, πηγαίνετε για ελκυστικό κείμενο, έχετε καλύτερες ευκαιρίες από ό, τι το πραγματικό tweet.

46. URL Twitter

Αυτή είναι η διεύθυνση URL του περιεχομένου.

47. Εικόνα Twitter

Αυτή είναι η εικόνα που θα εμφανίζεται στην κάρτα Twitter και θα πρέπει να είναι τετράγωνη εικόνα όχι μικρότερη από 60 × 60 pixel.

Προσβασιμότητα Ιστοσελίδας

48. Περιήγηση και Breadcrumbs

Το Breadcrumbs είναι απλώς σύνδεσμοι πλοήγησης που τοποθετούνται στο πάνω μέρος του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας. Η μικρή παρουσία της πλοήγησης στον ιστότοπο ή των Breadcrumbs επιτρέπει στους επισκέπτες να ανατρέχουν γρήγορα στους συνδέσμους της αρχικής σελίδας ή της γονικής κατηγορίας της τρέχουσας σελίδας. Προσπαθήστε να προσθέσετε μερικές λέξεις-κλειδιά LSI στα Breadcrumbs.

49. Χάρτης ιστοτόπου HTML

Ο χάρτης ιστοτόπου HTML είναι ένας από τους μικρούς παράγοντες για την κατάταξη SEO. Οι περισσότεροι από τους ειδικούς το αποκαλούν ως χάρτη φιλικό προς τον άνθρωπο ή φιλικό προς τον χρήστη. Μπορούμε να παρέχουμε μια λίστα ιστοσελίδων που μπορούν εύκολα να ευρετηριαστούν από ένα πρόγραμμα ανίχνευσης μηχανών αναζήτησης. Ωστόσο, αυτή δεν είναι προτιμώμενη μορφή που χρησιμοποιείται για μεγάλες μηχανές αναζήτησης όπως το Google, το Yahoo και το Bing.

50. Χάρτης ιστοτόπου XML

Ένας χάρτης ιστότοπου XML είναι ένα μέρος όπου μπορούμε να περιγράψουμε τις δομές του ιστότοπού σας. Μπορούμε να το ονομάσουμε ως ιστότοπο φιλικό για τις μηχανές αναζήτησης. Η μορφή XML είναι εύκολα κατανοητή από τα bots της μηχανής αναζήτησης αλλά δεν είναι εύκολα κατανοητή από έναν άνθρωπο. Εάν επισκεφθείτε έναν χάρτη ιστότοπου XML, θα δείτε απλώς μια δέσμη κωδικών. Εάν έχετε κάποιο πρόβλημα ανίχνευσης στον ιστότοπο ή το ιστολόγιό σας, ο χάρτης ιστότοπου XML είναι η καλύτερη επιλογή.

Και το αρχείο χάρτη ιστότοπου περιορίζεται στα 50MB (χωρίς συμπίεση) με μέγιστο αριθμό 50.000 URL. Εάν έχετε περισσότερα από 50 χιλιάδες URL, τότε μπορείτε να έχετε περισσότερους από έναν χάρτες ιστότοπου και να καταργήσετε τους συνδέσμους.

Comments are disabled.