Πόσο κοστίζει η διαφήμιση με Google Ads;

Πόσο κοστίζει το Google Ads;

 

Ενώ οι επιχειρήσεις ξοδεύουν κατά μέσον όρο $ 9000 έως $ 10.000 το μήνα για διαφήμιση, δεν υπάρχει απάντηση ενός μεγέθους για όλες τις απαντήσεις στο ερώτημα “Πόσο κοστίζουν οι διαφήμιση με Google Ads;” Αυτό συμβαίνει επειδή οι διαφημίσεις Google μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Έχετε απόλυτο έλεγχο σχετικά με το ποσό που ξοδεύετε και πότε το ξοδεύετε και μπορείτε να αυξήσετε ή να μειώσετε τις διαφημίσεις σας σε πραγματικό χρόνο, όπως κρίνετε κατάλληλο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ευελιξία των τιμών των διαφημίσεων Google είναι ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη της.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι βιομηχανίες με υψηλότερο CPC ξοδεύουν περισσότερα για τις διαφημίσεις Google. Ο τομέας των υπηρεσιών πελατών, για παράδειγμα, πληρώνει κατά μέσο όρο περίπου 7 δολάρια ανά κλικ, γεγονός που μπορεί να μετακινήσει επιχειρήσεις στον κλάδο για να αυξήσει τις μηνιαίες δαπάνες των διαφημίσεων Google.

Οι εταιρείες μπορούν επίσης να έχουν επιπλέον έξοδα διαφημίσεων Google, όπως:

 

Επαγγελματική PPC Διαχείρηση

Όταν οι επιχειρήσεις επενδύουν στη PPC, δεν είναι ασυνήθιστο να συνεργαστούν με μια εταιρεία της PPC. Ένας οργανισμός της PPC, όπως το WebFX, αναπτύσσει, εγκαινιάζει και διαχειρίζεται τις διαφημιστικές σας καμπάνιες σε πλατφόρμες όπως η Google Ads και η Microsoft Advertising.

Ως μέρος της διοίκησης και της διαχείρισης των εκστρατειών σας PPC, η PPC σας θα χρεώσει μια μηνιαία αμοιβή διαχείρισης. Αυτό το επιτόκιο κυμαίνεται από $ 350 έως $ 5000 ανά μήνα και δεν περιλαμβάνει τις μηνιαίες διαφημιστικές σας δαπάνες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το τέλος διαχείρισης του οργανισμού σας θα είναι ένα ποσοστό των διαφημιστικών σας δαπανών.

Ο μέσος όρος, για παράδειγμα, είναι 12 έως 30 τοις εκατό των διαφημιστικών δαπανών μιας εταιρείας. Έτσι, αν έχετε δαπάνη διαφημίσεων $ 5000 και η αντιπροσωπεία σας απαιτεί 12 τοις εκατό των μηνιαίων διαφημιστικών σας δαπανών ως πληρωμή, θα πληρώσατε την υπηρεσία σας 600 δολάρια το μήνα, εκτός από την δαπάνη $ 5000 για τις διαφημίσεις.

Λογισμικό Διαχείρησης PPC

 

Οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να εξομαλύνουν την εσωτερική διαχείριση της PPCμε δωρεάν και πληρωμένο λογισμικό της PPC, όπως WordStream, Shape ή Acquisio. Αν και είναι προαιρετικά, αυτά τα εργαλεία μπορούν να βοηθήσουν την εταιρεία σας να βελτιστοποιήσει τις προσφορές, να αξιολογήσει τις διαφημίσεις και άλλα.

Εάν επιλέξετε ένα πληρωμένο εργαλείο διαχείρισης PPC, οι τιμές κυμαίνονται από $ 15 έως $ 800 το μήνα.

Τώρα που έχετε φόντο στα βασικά του κόστους των διαφημίσεων Google, είστε έτοιμοι να μάθετε περισσότερα σχετικά με την πλατφόρμα και τη δημοπρασία διαφημίσεων που επηρεάζουν το ποσό των διαφημίσεων Google που κοστίζουν την επιχείρησή σας; Απλά συνεχίστε να διαβάζετε για να ξεκινήσετε!

Πώς μπορώ να ορίσω έναν ρεαλιστικό προϋπολογισμό και προσφορά για τo Google Ads;

 

Τώρα που έχουμε δει πώς ακριβώς λειτουργούν οι διαφημίσεις Google, μπορείτε να δείτε γιατί “εξαρτάται” είναι μια πρακτική απάντηση στην ερώτηση “Πόσο κοστίζουν οι διαφημίσεις Google;” Όταν διαφημίζετε σε διαφημίσεις Google, έχετε (κυρίως) πλήρη έλεγχο των διαφημιστικών σας δαπανών.

Υπάρχουν ορισμένες μεταβλητές που έχετε άμεσο έλεγχο, όπως η μέγιστη προσφορά CPC και η ποιότητα των διαφημίσεών σας, αλλά υπάρχουν και παράγοντες που δεν μπορείτε πραγματικά να ελέγξετε, όπως οι μέγιστες προσφορές CPC των ανταγωνιστών σας και η ποιότητα των διαφημίσεών τους.

Όμως, αυτό είναι όλο μέσα στη Δημοπρασία διαφήμισης. Πριν φτάσετε ακόμη και σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να εξετάσετε πόσο ανταγωνιστική είναι η θέση σας και πόσο ανταγωνιστικές μεμονωμένες λέξεις-κλειδιά στο χώρο σας είναι. Εκεί μπορείτε να δημιουργήσετε δημιουργικά για να μειώσετε το κόστος σας.

Ας υποθέσουμε ότι εργάζεστε σε ασφάλειες και προσφέρετε τη λέξη-κλειδί “ασφάλιση αυτοκινήτου”. Πρόκειται για έναν ευρύ, εξαιρετικά ανταγωνιστικό όρο που αναζητά εκατομμύρια φορές το μήνα, οπότε η προσφορά CPC σας πιθανότατα θα είναι υψηλή.

Γιατί να διαφημιστείτε στο Google Ads;

 

Ενώ η τιμολόγηση των διαφημίσεων Google διαφέρει και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την επιχείρηση, τη βιομηχανία, τη στρατηγική και τους ανταγωνιστές σας, η πλατφόρμα προσφέρει ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Εάν σκέφτεστε να ξεκινήσετε με τις διαφημίσεις Google, αλλά είστε στο φράχτη, αυτή η κατανομή των πλεονεκτημάτων των διαφημίσεων Google μπορεί να σας βοηθήσει.

Τρεις λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες επενδύουν σε διαφημίσεις Google περιλαμβάνουν:

 

1. Έλεγχος του προϋπολογισμού

Οι διαφημίσεις Google υπερνικούν τα περισσότερα άλλα κανάλια διαφήμισης όταν πρόκειται για έλεγχο του προϋπολογισμού. Δεν απαιτείται ελάχιστη επένδυση για τη δημιουργία ενός λογαριασμού διαφημίσεων Google ή για την εκτέλεση μιας καμπάνιας διαφημίσεων Google.

Θα μπορούσατε να ξεκινήσετε μια δοκιμαστική καμπάνια για έναν προϋπολογισμό $ 5 / ημέρα αν θέλετε πραγματικά.

Τα αποτελέσματά σας θα εξαρτηθούν, πάλι, από το πόσο ανταγωνιστική είναι η θέση και οι λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε, αλλά το θέμα είναι ότι στη συνέχεια μπορείτε να αυξήσετε τον προϋπολογισμό σας όπως είναι απαραίτητο. Αυτό οδηγεί στο επόμενο πλεονέκτημα των διαφημίσεων Google …

 

2. Επεκτασιμότητα

Ό, τι κάνετε με τις διαφημίσεις Google συμβαίνει σε πραγματικό χρόνο.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αυξήσετε την κλίμακα μόλις εντοπίσετε μια επιτυχημένη καμπάνια ή μπορείτε να μειώσετε το μέγεθος μόλις δείτε μια καμπάνια με χαμηλότερη απόδοση. Δεν είστε κλειδωμένοι σε οποιαδήποτε σύμβαση, απαιτούνται μηνιαίες δαπάνες ή κάτι τέτοιο.

Η δυνατότητα κλιμάκωσης είναι πραγματικά απεριόριστη με τις διαφημίσεις Google. Εάν έχετε μια συγκεκριμένη καμπάνια που σας φέρνει σπουδαία αποτελέσματα με μια δαπάνη $ 500 / μήνα, μπορείτε να αυξήσετε άμεσα τα $ 500 έως τα $ 5.000 ή και πέρα!

 

3. Analytics

Έχετε πρόσβαση σε κάθε κομμάτι δεδομένων που σχετίζεται με την απόδοση της καμπάνιας σας με τις Διαφημίσεις Google.

Μπορείτε να δείτε πόσες φορές έγινε η προβολή της διαφήμισής σας, πόσοι άνθρωποι έκαναν κλικ σε αυτήν, πόσοι άνθρωποι μετατράπηκαν σε πελάτες κάνοντας κλικ σε αυτό, ποια ώρα της ημέρας η διαφήμιση είναι πιο επιτυχημένη, πληροφορίες σχετικά με το είδος των χρηστών που κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας και περισσότερα.

Η ποσότητα των διαθέσιμων δεδομένων μέσω του πίνακα ελέγχου των διαφημίσεών σας Google είναι πραγματικά εκπληκτική.

Αυτό βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με την αμφισημία άλλων διαφημιστικών καναλιών.

Οι περισσότερες μορφές παραδοσιακής διαφήμισης – τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδα – έρχονται με εξαιρετικά περιορισμένες αναλύσεις. Δεν γνωρίζετε πραγματικά πόσο επιτυχημένες είναι οι καμπάνιες σας, επειδή δεν γνωρίζετε πόσοι άνθρωποι βλέπουν τις διαφημίσεις σας ή αναλαμβάνουν δράση εξαιτίας τους.

Comments are disabled.