Τι είναι τα Google Shopping Ads;

Google Shopping Ads

Το πολύτιμο εργαλείο διαδικτυακής προώθησης των προϊόντων κάθε επιχείρησης που θα σας λύσει τα χέρια.

Τι είναι τα Google Shopping Ads;

Η Google, ο κολοσσός της τεχνολογίας και της ευρηματικότητας, έχει λανσάρει μια σειρά από πολύτιμα εργαλεία για κάθε επιχείρηση με τα οποία μπορεί κανείς να προβάλει προϊόντα και υπηρεσίες, να προσεγγίσει νέους πελάτες και να αυξήσει τα έσοδα του καταστήματός του. Τα Google Shopping Ads είναι ένα τέτοιο πανίσχυρο εργαλείο αύξησης των πωλήσεων μιας επιχείρησης, που εάν αξιοποιηθούν σωστά μπορούν να προσφέρουν τα μέγιστα με το λιγότερο δυνατό κόστος.

Από το 2010, όταν και πρωτοεμφανίστηκαν, τα Google Shopping Ads διατηρούν σταθερά ανοδική πορεία και αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πρόκειται για διαδικτυακές διαφημίσεις οι οποίες παρουσιάζουν μια λίστα από προϊόντα της επιχείρησής σας, σε στοχευμένο κοινό, και δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες κάνοντας ένα απλό κλικ να προχωρήσουν σε άμεσες αγορές.

Πρακτικά, τα Google Shopping Ads συνδυάζουν τα Google Ads και το Google Merchant Center και αυτό που παράγουν είναι προϊόντα και αγαθά έτοιμα προς άμεση πώληση, με τους χρήστες να αρκούνται σε απλές αναζητήσεις. Τα Google Shopping Ads έχουν αποδειχθεί ένας ιδιαίτερα αποτελεσματικός τρόπος διαδικτυακής προβολής προϊόντων, καθώς το πρώτο τρίμηνο του 2018 το 76,4% των δαπανών για διαφημίσεις μέσω των μηχανών αναζήτησης για προϊόντα λιανικής πώλησης, κατέληξε σε διαφημίσεις τύπου Google Shopping.

Ποια είναι τα οφέλη του Google Shopping Ads;

  • Παρέχουν στους χρήστες μια αντιπροσωπευτική εικόνα του προϊόντος, πριν κάνουν κλικ στη διαφήμιση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την προσέγγιση περισσότερων δυνητικών πελατών που ικανοποιούν τα κριτήρια και να φτάνουμε σε εντυπωσιακά υψηλά Conversion Rate.
  • Έχουμε εύκολη διαχείριση καμπανιών λιανικού εμπορίου, χωρίς τον πονοκέφαλο των keywords.
  • Πετυχαίνουμε ευρύτερη παρουσία, αφού σε μια αναζήτηση μπορούν να εμφανιστούν περισσότερα από ένα προϊόντα ή και να εμφανιστούν μαζί διαφημίσεις κειμένου και Διαφημίσεις Αγορών.
  • Οι Διαφημίσεις Αγορών παρέχουν ισχυρές αναφορές που περιλαμβάνουν δεδομένα ανταγωνισμού: συγκριτική αξιολόγηση με ανταγωνισμό, δεδομένα μεριδίου εμφάνισης, προσομοιωτής αποτελέσματος αλλαγής bid.
  • Αυξάνουν τις πωλήσεις από προϊοντικές αναζητήσεις χρηστών.

Comments are disabled.