Αύξηση Conversion Rate

Η βελτιστοποίηση του conversion rate σας, επηρεάζει θετικά και θεαματικά τα ποσοστά μετατροπών του ROI σας από κάθε καμπάνια που τρέχετε. Έχοντας καλύτερο conversion rate έχετε και καλύτερο ROI.

Τι ακριβώς είναι όμως το Conversion Rate ;

Τι είναι το Conversion Rate ;

Conversion Rate είναι το ποσοστό των επισκεπτών που ψωνίζουν ή εκτελούν την επιδιωκόμενη ενέργεια (π.χ. συμπλήρωση φόρμας επικοινωνίας, εγγραφή κτλ.).

Για παράδειγμα αν το online κατάστημά σας δέχεται 100 επισκέπτες την ημέρα και δέχεται 1 παραγγελία από αυτούς, τότε το conversion rate είναι 1%. Επομένως είναι το ποσοστό μετατροπής των απλών επισκεπτών σε πελάτες.

Η σημασία του Conversion Rate

Αύξηση του conversion rate σημαίνει αύξηση παραγγελιών, τζίρου και κέρδους χωρίς να αυξηθεί η επισκεψιμότητα ή το κόστος της διαφήμισης.

Η αύξηση του conversion rate σημαίνει μείωση του κόστους απόκτησης πελάτη. Αν για παράδειγμα τρέχετε μια καμπάνια PPC (όπως Google Ads) και ο κάθε επισκέπτης σας κοστίζει 0,50 €, και έχετε conversion rate 1%, τότε το κόστος απόκτησης πελάτη είναι 50 € (0,50 / 1%).
Στην παραπάνω περίπτωση, διπλασιασμός του conversion rate στο 2%, προκαλεί μείωση του κόστους απόκτησης πελάτη κατά 50%, δηλαδή στα 25 € με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον τζίρο, το κέρδος αλλά και τις νέες δυνατότητες προβολής και διαφήμισης της επιχείρισής σας.

Πως πετυχαίνουμε την αύξηση του Conversion Rate

Η αύξηση του Conversion Rate του ηλεκτρονικού καταστήματος σας, επιτυγχάνεται μέσω της ανάλυσης της συμπεριφοράς των επισκεπτών καθώς και μέσα από πειράματα ( A/B Testing ή Multivariate Testing) μέχρι να φτάσουμε στο αποτέλεσμα που θέλουμε.

Στο A/B testing μοιράζουμε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σε 2 ή περισσότερες εντελώς διαφορετικές εκδόσεις της ιστοσελίδας (αρχική ή κάποια άλλη). Μπορούμε να αλλάξουμε είτε ολόκληρη την σελίδα είτε ορισμένα κομμάτια της, όπως για παράδειγμα έναν τίτλο, το χρώμα ενός κουμπιού κ.α. Αυτή η μέθοδος είναι καλύτερη για ιστοσελίδες με μικρή επισκεψιμότητα.

Το Multivariate testing (πολλαπλές παραλλαγές) χρησιμοποιείται κυρίως σε ιστοσελίδες με σχετικά μεγάλη επισκεψιμότητα.
Σε αυτή τη μέθοδο επιλέγουμε ορισμένους τομείς της σελίδας που θέλουμε να βελτιστοποιήσουμε (π.χ. τίτλος και φωτογραφία προϊόντος). Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας βλέπουν διαφορετικές μορφές των στοιχείων. Ανάλογα με το ποσοστό των χρηστών που θα προβούν σε κάποια ενέργεια επιλέγουμε τον καλύτερο συνδυασμό και προχωράμε σε επόμενα test και αλλαγές.

Ζητήστε προσφορά

Μπορούμε να βοηθήσουμε! Πατήστε εδώ και συμπληρώστε τη φόρμα και θα κάνουμε για σας μια δωρεάν  προσφορά πάνω στις ανάγκες σας.