Mobile Marketing
Το Mobile Marketing χρησιμοποιείται πλέον από τις περισσότερες εταιρείες παγκοσμίως.
Αυτό οφείλεται στην ραγδαία εξέλιξη των κινητών τηλεφώνων και στον μεγάλο ρόλο
που έχουν πλέον στην καθημερινότητα των ανθρώπων.
Τι ακριβώς όμως είναι το Mobile Marketing;
Τι είναι το Mobile Marketing ;
Το Mobile Marketing περιλαμβάνει όλες τις διαδικασίες και στρατηγικές που πραγματοποιούνται προκειμένου μια επιχείρηση/brand να επικοινωνήσει και να συνδεθεί με το κοινό του μέσα από διαδραστικούς τρόπους χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε κινητή συσκευή.
Τελευταία παρατηρείται πως οι σελίδες λαμβάνουν μεγάλο μέρος της επισκεψιμότητάς τους από τα κινητά τηλέφωνα. Αυτό οφείλεται στο ότι τα smartphones έχουν κατακλύσει την καθημερινότητα μας. Οι χρήστες smartphone τα χρησιμοποιούν για τις αναζητήσεις τους στο διαδίκτυο, για να μπουν στα προφίλ τους στα social media, για να τραβήξουν φωτογραφίες και video και για να προβούν σε αγορές.
Όλα τα παραπάνω εκμεταλλεύτηκαν αποτελεσματικά ορισμένες εταιρίες και προχώρησαν στην προσαρμογή των websites τους, ώστε να είναι mobile friendly. Αξίζει να σημειωθεί πως οι σελίδες που είναι αρμονικά προσαρμοσμένες στα κινητά τηλέφωνα κατατάσσονται πιο υψηλά στις μηχανές αναζήτησης.

Χρήσεις Mobile Marketing
Mobile Διαφήμιση
Προβληθείτε μέσω διαφήμισης στο Google στους χρήστες που σερφάρουν από το κινητό τους ή κάνουν χρήση κάποιου από τα χιλιάδες διαθέσιμα mobile applications
Πλεονεκτήματα Mobile Marketing
- Είναι καθαρά προσωπικό και άμεσο.
- Είναι σύγχρονος τρόπος επικοινωνίας καθώς έτσι το αντιλαμβάνονται οι πελάτες.
- Μπορεί να συμπληρώσει επιτυχώς άλλους τρόπους επικοινωνίας όπως διαφημίσεις στην τηλεόραση.
- Λόγω του ότι είναι πιο γρήγορο,οι πελάτες μπορεί να επιθυμούν να επικοινωνούν με την επιχείρηση μέσω sms απ’ότι μέσω τηλεφώνου.
- Δίνει την δυνατότητα λήψης feedback από τους πελάτες με το να χρησιμοποιήσουν απλούς αριμούς κινητής τηλεφωνίας.
- Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν ενεργά στις καμπάνιες Marketing που διενεργούνται.

Στόχευση στο Mobile Marketing
- Έχει πιο χαμηλό κόστος διαφήμισης
- Πραγματοποιείται προσέγγιση των τμημάτων της αγοράς,των οποίων τα χαρακτηριστικά σχετίζονται με εκείνα των αγορών-στόχων,όπως αυτές είναι καθορισμένες από την εταιρεία.
- Η παραμετροποίηση μπορεί να είναι ακόμη και 1:1 (προσωποποίηση) ώστε η ενημέρωση να συμβαδίζει με τα ενδιαφέροντα του πελάτη.
- Δίνει τη δυνατότητα επιλογής τόπου και χρόνου μέσω της υπηρεσίας Bluetooth.
Προώθηση στο Mobile Marketing
- Μπορεί να δημιουργήσει καμπάνιες σε πραγματικό χρόνο
- Η επιχείρηση έχει την δυνατότητα να ελέγχει άμεσα την αποδοτικότητα των προωθητικών ενεργειών,χρησιμοποιώντας είτε τεχνικά μέσα,είτε αλληλεπιδρώντας με την αγορά-στόχο.
- Έχει χαμηλό κόστος

Ζητήστε προσφορά
Μπορούμε να βοηθήσουμε! Πατήστε εδώ και συμπληρώστε τη φόρμα και θα κάνουμε για σας μια δωρεάν προσφορά πάνω στις ανάγκες σας.