Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με Magento
Η δημιουργία E-shop στη βραβευμένη πλατφόρμα Magento προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα καθώς η πλατφόρμα Magento λόγω της δομής της προσφέρει μεγάλη ευελιξία και πολλές δυνατότητες επέκτασης. Πάνω από το 30% των E-shops παγκοσμίως, χρησιμοποιούν το Magento και δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως σημαντικά brand, όπως για παράδειγμα τα Fox Entertainment, Olympus, Christian Louboutin, Lenovo και Nike το χρησιμοποιούν για την ανάπτυξη των eshop τους.
Έχει πολλά πλεονεκτήματα.
Πλεονεκτήματα του Magento
Υποστηρίζει εισαγωγή προϊόντων από Excel
Αν η εισαγωγή των προϊόντων σας στο eshop σας φαίνεται εφιάλτης, το magento έχει τη λύση. Στην περίπτωση που έχετε καταχωρημένα τα προϊόντα σας σε excel, μπορείτε να τα ανεβάσετε εύκολα και μαζικά στο magento. Δεν υπάρχει κανένας απολύτως περιορισμός στον αριθμό των προϊόντων και των κατηγοριών.
Υποστηρίζει πολλαπλές γλώσσες και πολλά καταστήματα eshop
Το Magento είναι ιδανικό και για τις επιχειρήσεις που θέλουν να επεκταθούν στο εξωτερικό, καθώς υποστηρίζει πολλαπλές γλώσσες και πολλαπλά νομίσματα. Επιπλέον, κάτω από την ίδια εγκατάσταση magento, μπορούν να δημιουργηθούν πολλά διαφορετικά καταστήματα με διαφορετικό domain name, εικαστικό, τρόπους πληρωμής κλπ. και όλα αυτά από ένα διαχειριστικό admin panel!
Είναι φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης
Το Magento είναι αρκετά φιλικό προς το OnSite SEO, καθώς δημιουργεί καθαρά URLs, τα οποία οι μηχανές αναζήτησης τα προτιμούν. Για παράδειγμα, ένα URL του magento είναι της μορφής domain.gr/onomakatigorias/onomaproiontos.html σε αντίθεση με τα URLs από άλλες πλατφόρμες, που μπορεί να είναι domain.gr/index.php?category_id=53&product_id=20. Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα να επέμβουμε στις meta περιγραφές , χωρίς να χρειάζεται καμία παραμετροποίηση σε κώδικα ή εγκατάσταση κάποιου plugin.
Διαθέτει εξελιγμένη διαχείριση δικαιωμάτων διαχειριστών & πελατών
To magento μπορεί να υποστηρίξει πολλαπλούς διαχειριστές στο admin panel, ο καθένας με τα δικά του διαφορετικά δικαιώματα πρόσβασης ανάλογα με τις αρμοδιότητές τους. Επιπροσθέτως, ο κάθε πελάτης μπορεί να αντιστοιχιστεί σε διαφορετική ομάδα πελατών και να βλέπει διαφορετικές τιμές. Με αυτόν τον τρόπο το magento μπορεί να υποστηρίξει και B2B πωλήσεις.
Είναι “marketing oriented”
Ο σκοπός του κάθε eshop είναι να πουλήσει προϊόντα και το magento σε αυτό παίρνει άριστα! Σε κάθε προϊόν, ο διαχειριστής μπορεί να ορίσει να εμφανίζονται συμπληρωματικά/σχετικά προϊόντα, με σκοπό να ωθήσει τον πελάτη να αγοράσει περισσότερο. Επιπλέον, ο διαχειριστής μπορεί να βάλει μαζικές (η μεμονωμένες) εκπτώσεις σε προϊόντα, να δημιουργήσει εκπτωτικά κουπόνια ή προσφορές (πχ δωρεαν μεταφορικά) και να κάνει ενέργειες που βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων! Τέλος στο καλάθι μπορει να ορίσει να εμφανιστούν επιπλέον προϊόντα για να δελεάσει τον πελάτη να αγοράσει περισσότερα.